Friday, November 22, 2013

Tawaran Bisnes Kedai RM2

Anda tidak perlu mengeluarkan modal yang besar untuk memulakan perniagaan ini. Modal permulaan serendah RM750 anda sudah boleh menjadi usahawan.. Kami tidak meletakkan minimum order kuantiti yang besar bagi setiap barang. (yang kebiasannya kebanyakan syarikat-syarikat lain memerlukan minimum order yang tinggi dan melibatkan kos yang sangat besar).



PAKEJ YANG DI SEDIAKAN




A) PAKEJ 1 (RM 750)

Setiap item berharga RM1.50

Min order untuk setiap item adalah 5 pcs
Jumlah barang untuk harga RM750 = 500 pcs

Barang akan dipilih oleh pihak kami. 
 
*Harga pakej tidak termasuk kos penghantaran.
**Anggaran kos penghantaran sekitar semenanjung RM80 / Sabah dan Sarawak RM160 ( akan di pulangkan jika lebih).
***Pakej ini sesuai untuk peniaga pasar malam / uptown / pasar pagi / ekspo.

Di atas sambutan yg mengalakkan  tentang pakej 1 ini dan banyak pertanyaan yang saya terima, maka saya sendiri telah turun ke padang berniaga di ekspo dan uptown menggunakan pakej ini untuk saya rasa sendiri dan kutip pengalaman supaya dapat di kongsi bersama sama anda.

Saya bukan jual borong barang sahaja tapi saya juga berniaga macam anda. Ini kelebihan saya berbanding dengan pemborong lain.  Macam mana nak jual barang dan dapat duit itu yg penting. Setakat beli barang dgn harga murah, beli direct dekat China pun boleh tapi nak jual tu pandai pandai sendiri lah. Silap2 tak boleh jual simpan jadi tukun bawah katil.. 

Naya wooo..

B) PAKEJ 2 (RM 1400)

Setiap item berharga RM1.40
Min order untuk setiap item adalah 10 pcs
Jumlah barang untuk harga RM1400 = 1000pcs
Barang akan dipilih oleh pihak kami. 
*Anggaran kos penghantaran sekitar semenanjung RM150 / Sabah dan Sarawak RM300 ( akan di pulangkan jika lebih)
**Pakej ini sesuai untuk peniaga kedai runcit yang ingin menambah barangan RM2 di kedai anda.

C) PAKEJ 3 ( RM 2000 ke atas)

Setiap item berharga RM1.40
Min order untuk setiap item adalah 10 pcs
Jumlah barang untuk harga RM2000 = 1429pcs
Barang akan dipilih oleh pihak kami.
 
* Kos penghantaran adalah percuma (Semenanjung Sahaja)
* Pakej ini pula adalah untuk peniaga baru yang ingin buka kedai serbaneka RM2
* Untuk separuh kedai, modal untuk barang sahaja dalam RM10K - RM15K
* Untuk satu kedai penuh bersaiz 45' x 20', modal untuk barang sahaja dalam RM30K


D) PAKEJ 4 (RM55,000)

Dalam pakej ini, team kami akan bantu anda untuk setup kedai. Anda hanya keluarkan modal dan beri kami masa 2 - 3 minggu utk siapkan kedai anda. Boleh terus berniaga serta merta. Semuanya kami akan uruskan sehingga siap.

Modal Yang Diperlukan = RM30,000 (stok barang) + RM25,000 (setup kedai)

Modal RM25,000 adalah untuk :
a) Wiring dan Renovation
b) Rak
c) Sign Board
d) Cashier Machine
e) Upah Susun Barang

* TIDAK termasuk kos transportation rak
* Mesti sudah ada kedai
* Jika perlukan kami turun ke tempat anda untuk perbincangan awal, pemilihan kedai dan sebagainya, caj RM200 di kenakan per trip (untuk caj minyak, makan minum, penginapan dan pengangkutan).

Seringkali saya lihat peniaga baru agak terkial kial dan ragu-ragu dalam memilih barang dari katalog yang di sediakan. Ini kerana terlalu banyak barang dalam katalog, gambar kecil berbanding saiz sebenar dan tidak pasti mana satu barang yang laris dan senang di jual. 

Atas sebab sebab di atas, saya mengambil inisiatif untuk membuat pakej seperti ini dan saya sendiri akan memilih barang untuk pihak anda. Saya akan pilih berdasarkan pengalaman saya selama 3 tahun. Jika barang yang saya pilih tidak laris atau gagal di jual dalam 3 bulan pembelian di buat, saya akan tukarkan dengan barang lain yang bersamaan nilai harga (BUKAN jaminan pulangan wang). Ini jaminan saya sebagai pembekal anda.


BERMINAT? Hubungi kami :

Tri Brodyr Resources

Tel : 013-364 2037
Email : tribrodyrresources@gmail.com / wady85@gmail.com
Business Hours : Monday to Friday (10am-5pm)

No comments:

Post a Comment

Any comments??? Please Share...
Sebarang komen??? Silakan...

The Most Popular Traffic Exchange